ظرفیت باتری ایرپادز پرو 2 حدود 15 درصد از نسل قبلی بیشتر است

به گزارش وبلاگ نام تو، آنالیز های انجام شده روی ایرپادز پرو 2 اپل حاکی از آن است که این محصول تازه به لطف باتری بزرگ ترش نسبت به نسل قبلی شارژدهی بیشتری را به کاربران ارائه می دهد.

ظرفیت باتری ایرپادز پرو 2 حدود 15 درصد از نسل قبلی بیشتر است

در مقایسه با نسل اول ایرپادز پرو، اپل می گوید که نسل دوم این محصول دارای 1.5 ساعت عمر باتری بیشتر با قابلیت حذف نویز فعال است که در مجموع کاربران تا شش ساعت می توانند از آن بهره ببرند. با توجه به آنچه در وب سایت صدور گواهینامه 3C منتشر شده، نسل دوم ایرپادز پرو اپل از یک باتری با ظرفیت 49.7 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این در حالی است که نسل اول این محصول یک باتری با ظرفیت 43.24 میلی آمپر ساعتی دارد و با این تفاسیر می توان گفت که اپل ظرفیت باتری نسل دوم این محصول را نسبت به نسل اولش، حدود 15 درصد افزایش داده است.

بعلاوه بر اساس اطلاعاتی که در این وب سایت درج شده، کیس شارژ مگ سیف ایرپادز پرو 2 یک باتری با ظرفیت 523 میلی آمپر ساعت دارد که نسبت به مدل قبلی تنها 4 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. طبق گفته های اپل، نسل دوم ایرپادز پرو در صورت روشن بودن قابلیت نویز فعال با هر بار شارژ می تواند تا 6 ساعت شارژ به شما ارائه دهد که این مدت با استفاده از کیس شارژ به مجموع 30 ساعت می رسد. به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که عمر باتری بیشتر کیس شارژ در واقع به لطف بهبودهایی که در هدفون های تازه اپل اعمال شده، باشد.

علاوه بر باتری های بزرگ تر، تراشه ی H2 نسل دوم ایرپادز پرو و حسگرهای تشخیص پوست نیز به علت کارایی بهتر به طولانی تر شدن عمر باتری یاری می نمایند. پیش تر طی گزارشی معین شد که این نسل از هدفون های بی سیم اپل مانند نسل اول تعمیرپذیر نیستند و این یعنی در صورتی خرابی هیچ راهکاری به جز خرید یک ایرپادز تازه وجود ندارد. در حقیقت هنگامی که یکی از هدفون ها باز شوند، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. بعلاوه اگر کیس شارژ آن را نیز باز کنید، دیگر هرگز مثل قبل نخواهد شد.

کیس شارژ ایرپاد پرو 2، قابلیت ایجاد صدا را دارد که در صورت گم شدن آن، با ایجاد صدا امکان ردیابی و مکان یابی آن راحت تر می گردد. در نسل اول ایرپاد پرو شما فقط امکان ردیابی کیس شارژ از طریق اپلیکیشن Find My را دارید و کیس شارژ قابلیت پخش صدا را ندارد. علاوه بر این، کیس تازه نسل دوم ایرپاد پرو به از استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب و عرق نیز بهره می برد.

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "ظرفیت باتری ایرپادز پرو 2 حدود 15 درصد از نسل قبلی بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت باتری ایرپادز پرو 2 حدود 15 درصد از نسل قبلی بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید